Tevreden klanten staan gelijk aan een goede dienstverlening. Wij streven er daarom elke dag weer naar om kwalitatief goede opvang te bieden, maar net als de kinderen die we opvangen, willen wij ons blijven ontwikkelen en bijleren. De mening van ouders en verzorgers is voor ons dus ontzettend belangrijk. We blijven graag op de hoogte van de ervaringen, wensen en beleving van ouders en verzorgers en nemen feedback graag mee in onze plannen om te kunnen focussen op verbeterpunten. We maken daarbij gebruik van de VerbeterMeter.
U krijgt op verschillende momenten een tevredenheidsonderzoek toegestuurd om onze dienstverlening te beoordelen:
- Na de wenperiode, ongeveer één week nadat uw kind bij ons op de opvang is gestart;
- Wanneer uw kind drie maanden gebruik maakt van onze opvang;
- Tijdens de jaarlijkse meting en vervolgens elk opvolgend jaar;
- Als de opvang van het kind wordt beëindigd.
We kiezen bewust voor een continumeting, zodat u op verschillende momenten gedurende de opvangperiode contact met ons hebt over onze dienstverlening. Als uw kind net bij onze opvang is gestart, heeft u andere ervaringen dan wanneer uw kind al langere tijd bij ons naar de opvang gaat. Voor al die verschillende momenten en belevingen kunt u ons van waardevolle feedback voorzien.
Alle vragenlijsten worden digitaal en anoniem per locatie ingevuld en deelname is uiteraard geheel vrijwillig. Twee keer per jaar delen we de gegeven feedback. Wanneer er bepaalde zaken verbeterd kunnen worden, gaan we daar direct mee aan de slag. Door ouders te blijven bevragen ontdekken we of de doorgevoerde verbeteringen het gewenste gevolg hebben.
Heeft u vragen over de VerbeterMeter of hoe wij omgaan met de resultaten van de feedback? Stel die vraag dan vooral! U kunt hiervoor het contactformulier op de website invullen of contact opnemen met de cluster- of locatiemanager van de vestiging van uw kind.